A BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. tájékoztatása szerint a nyári “Grand Tour” London, Párizs, Barcelona, Roma, Bécs, Berlin, Dubrovnik, Athén és Isztambul mellett Budapestre csábítja az olvasót.
A BTH legutóbbi Kulturális kutatása szerint az utazás során használt információforrások közül az útikönyvek szerepe a legjelentősebb, ezt követik még kiemelkedő számban az információs irodák, majd a térképek.
A BTH a BudapeStudy programjában Budapesti szállodák és más szolgáltató partnerekkel együttműködve egész évben folyamatosan vendégül lát külföldi újságírókat, útikönyvírókat, forgatócsoportokat. Ezek a megjelenések a hirdetéseknél jóval hatékonyabbak, megragadják, közvetlen utazásra ösztönzik az olvasót, az útikönyvek pedig az itt tartózkodásuk során kalauzolják el a turistát a legizgalmasabb helyszínekre.
MTI
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.