A BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. tájékoztatása szerint a nyári “Grand Tour” London, Párizs, Barcelona, Roma, Bécs, Berlin, Dubrovnik, Athén és Isztambul mellett Budapestre csábítja az olvasót. Az útikönyv elsősorban Budapest közelségére, mozgalmas kávéházi életére, az új és a régi épületek és emlékek különleges együttesére, a Budai Várra és az egyedülálló termál fürdőkre irányítva a figyelmet.
A BTH legutóbbi Kulturális kutatása szerint az utazás során használt információforrások közül az útikönyvek szerepe a legjelentősebb, ezt követik még kiemelkedő számban az információs irodák, majd a térképek.
A BTH a BudapeStudy programjában Budapesti szállodák és más szolgáltató partnerekkel együttműködve egész évben folyamatosan vendégül lát külföldi újságírókat, útikönyvírókat, forgatócsoportokat. Ezek a megjelenések a hirdetéseknél jóval hatékonyabbak, megragadják, közvetlen utazásra ösztönzik az olvasót, az útikönyvek pedig az itt tartózkodásuk során kalauzolják el a turistát a legizgalmasabb helyszínekre.

MTI

A bejegyzés trackback címe:

https://ujpolus.blog.hu/api/trackback/id/tr602071019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása