Lakos Imre a Fővárosi Közgyűlésben elmondott felszólalásában felhívta arra a figyelmet, hogy a Kelenföldi pályaudvar intermodális központtá alakítása egyelőre rendezetlen. A képviselő szerint az kevés, hogy a DBR Kft metrót épít a területen, és ennek felszíni megjelenését valahogyan rendezi.
A DBR Kft ugyanis nem rendelkezik megfelelő jogosítványokkal az intermodális központ kialakításához. Egy ideig a Parking Kft. Foglalkozott ezzel, illetve Hagyó Miklós főpolgármester-helyettesnek volt három évig a feladata ennek megtervezése, sajnos azonban tényleges tervek nem születtek. A DBR Kft szakmailag alkalmas lenne egy ilyen beruházás megtervezésére, kivitelezésére, azonban erre nincs megbízatása.
A beruházás szempontjából fontos szem előtt tartani, hogy a 4-es metrónak ez a terület csak ideiglenes végállomása lesz, hiszen a metró egészen a budaörsi virágpiacig fog közlekedni, a beruházást mégis abban a szellemben kell végrehajtani, hogy onnan a továbbutazás mind Volánbusszal, mind vonattal a lehető legegyszerűbb legyen. Ehhez azonban szükség lenne a MÁV, a Volánbusz és az állam részéről is az együttműködésre, ám ők eddig sajnálatos módon nem vették komolyan Kelenföld intermodális központtá tételét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.